Toegankelijkheidsverklaring

Toegankelijkheidsverklaring.PDF

Sinds 2005

Is SynVest actief

13.000+

Klanten

€ 820 Miljoen

Belegd vermogen

8 Cashcow Awards

Voor beste aanbieder beleggingsproducten in vastgoed

Toegankelijkheidsverklaring

Digitale toegankelijkheid bij SynVest

Wij vinden het belangrijk dat onze dienstverlening voor iedereen toegankelijk is. Daarom zorgen we ervoor dat iedereen onze website goed kan gebruiken. Zo houden we ons bijvoorbeeld aan de internationaal geldende richtlijnen voor digitale toegankelijkheid. Op deze pagina beschrijven wij hoe SynVest omgaat met digitale toegankelijkheid.

 

Waar gebruik je synvest.nl voor?

Op synvest.nl vindt u informatie over onze producten en diensten. Zodra u bij ons klant bent geworden, krijgt u via de MijnSynVest-omgeving eenvoudig inzicht in uw persoonlijke beleggingsportefeuille. Zo heeft u altijd uw belangrijkste gegevens bij de hand.

Onder Contact vindt u verschillende manieren om contact met SynVest op te nemen. Zo kunt u bellen, e-mailen en contact opnemen via chat. 

 

Dit vindt u op de website van SynVest

  • Wilt u informatie over onze producten of diensten? Gebruik het menu om te navigeren.
  • Wilt u uw persoonlijke beleggingsportefeuille inzien? Of je persoonlijke gegevens wijzigen? Log dan in op de MijnSynVest-omgeving. Heeft u nog geen account dan kunt u deze hier

 

Wat is digitale toegankelijkheid?

Digitale toegankelijkheid betekent dat websites en digitale documenten voor iedereen begrijpelijk en bruikbaar zijn. Het gaat erom dat informatie online makkelijk te vinden is. En dat mensen met verschillende achtergronden, vaardigheden en/of beperkingen er goed mee kunnen werken. Dit kan bijvoorbeeld door eenvoudig taalgebruik, korte zinnen te schrijven en duidelijke afbeeldingen te plaatsen. Maar ook een website leesbaar maken voor schermlezers en andere hulpsoftware.

 

Zo controleren we toegankelijkheid

Om te controleren of we toegankelijk genoeg zijn voor onze bezoekers, zijn er toegankelijkheidsrichtlijnen gemaakt. Dit zijn de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG). De WCAG bestaat uit vier principes waar een website aan moet voldoen:

  • Waarneembaar: websites moeten goed waarneembaar zijn voor alle gebruikers. Denk aan voldoende kleurcontrast van teksten en de aanwezigheid van tekstalternatieven bij afbeeldingen.
  • Bedienbaar: websites moeten goed bedienbaar zijn, bijvoorbeeld met een toetsenbord, muis of spraakbediening.
  • Begrijpelijk: websites moeten begrijpelijk zijn. De structuur en teksten moeten voor iedereen logisch zijn. De taal van de pagina moet bijvoorbeeld ook door hulpsoftware gelezen kunnen worden.
  • Robuust: websites moeten robuust zijn. De techniek achter de website moet goed zijn en ervoor zorgen dat hulpapparatuur de website ook goed kan gebruiken.

 

Zo werken we aan de digitale toegankelijkheid

Wij zijn getraind in het toepassen van de WCAG. Zo worden nieuwe onderdelen op de website ontworpen met toegankelijkheid als één van de vereisten.

In onze toegankelijkheidsverklaring leggen we uit welke regels gelden voor toegankelijkheid. En hoe we hier als SynVest aan voldoen.  

 

Wat doen we om onze diensten toegankelijk te houden?

  • Toegankelijkheid ‘by design’:toegankelijkheid is vanaf de start onderdeel van alle stappen in het ontwerpproces van onze website.
  • Testen:wij testen onze website regelmatig op toegankelijkheid. Dit gebeurt met online testtools.
  • Interne controle vóór publicatie: wij bekijken vóórdat iets op de website komt of de content toegankelijk is.

 

Feedback over toegankelijkheid 

Wij willen dat iedereen onze website kan gebruiken. Heeft u problemen bij het gebruik van onze website? Meldt uw tip, idee of probleem door een e-mail te sturen naar info@synvest.nl. Vermeldt in uw e-mail de volgende informatie:

  • Naam van de pagina waar u een melding over doet. Dit kan bijvoorbeeld een url of screenshot van de pagina zijn.
  • Waarom de pagina voor u niet toegankelijk is en wat we kunnen doen om dit te verbeteren.
  • Welke besturingssysteem (bijvoorbeeld Windows, Linux, Android, MacOS, of iOS) en welke browser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Mozilla Firefox) u gebruikt.

Wij gaan aan de slag met uw feedback en kijken welke verbeteringen we kunnen doorvoeren om onze website toegankelijker te maken.

 

Contact met een medewerker?

Heeft u hulp nodig omdat onze website niet toegankelijk is? Onze medewerkers helpen u graag. Bekijk de pagina Contact voor meer informatie. Of neem direct contact op met onze klantenservice:

Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 17:00 uur